środa, 15 lutego 2012

Tamara Zwierzyńska-Matzke Sven Matzke

 Książkę te kupiłam  i przeczytałam chyba jednego dnia w 2003 roku,
 później często jeszcze do niej sięgałam.


" Książka jest opowieścią o nadziei  i miłości, dających człowiekowi siłę w walce z chorobą. Tamara trzydziestoletnia dziennikarka dowiaduje się, że jest chora na raka,
wspierana przez męża Svena, bliskich i przyjaciół, rok zmaga się z chorobą. 
Swoje doświadczenia utrwala w pamiętniku a później zaczyna pisać książkę"

Moim zdaniem

Bardzo poruszająca książka, przy jej czytaniu wylałam wiele łez. Zaznaczonych mam wiele cytatów do których wracam. 
Tamara pokazuje nam jak należy się zachować w chorobie, że nie należy się nigdy poddawać. Przez wiele cytatów z listów i maila autorki mamy wrażenie jakbyśmy uczestniczyli w jej życiu w jej chorobie. 

Gorąco polecam



1 komentarz: