piątek, 24 lutego 2012

Emily Giffin - Coś pożyczonego

Jakiś czas temu oglądałam film 'Pożyczony narzeczony' komedia dla mnie bombowa, która jest jedną z moich ulubionych, ale nie o tym miało być.
Na książkę tą trafiłam właśnie poprzez ten film, ponieważ na jej podstawie został nakręcony.



tytuł oryginału: Something Borrowed
wydawnictwo: Otwarte
data wydania: 2007
liczba stron: 398
cena: ok.29zł, ja kupiłam w promocji za 15 :)

Od Autora: 
Co myślicie o dziewczynie, która idzie do łóżka z narzeczonym najlepszej przyjaciółki?
Czy granica między tym, co dobre i złe, naprawdę jest wyraźna?

Rachel uważa się za racjonalistkę, która w każdej sytuacji postępuje właściwie. W przeciwieństwie do jej przebojowej przyjaciółki Darcy, nie zawsze lojalnej. Jedna noc sprawia, że role się odwracają. Po przyjęciu z okazji swoich trzydziestych urodzin Rachel budzi się u boku narzeczonego Darcy. Początkowo chce jak najszybciej zapomnieć o całej sprawie, ale zakochuje się i brnie w kłopoty. Tymczasem data ślubu Darcy i Deksa jest coraz bliższa...
Co wybierze Rachel: miłość czy przyjaźń?
Coś pożyczonego udowadnia, że nic nie jest czarno-białe i zawsze trzeba uważnie wysłuchać obu stron. A co na temat podwójnej zdrady ma do powiedzenia Darcy? Już wkrótce poznacie tę samą historię opowiedzianą z jej punktu widzenia.


Co ja myślę?

Książkę czyta się dość szybko, ciekawa i wciągająca..
Opisuję ona miłość Rachel do Deksa, narzeczonego swojej najlepszej przyjaciółki Darcy, poznali się na studiach i od razu coś do siebie poczuli, ale każdy z nich bał się tego wyznać. Przełom nastąpił w momencie 30stych urodzin Rachel, kiedy to przespali się ze sobą.. i tak powstała ich miłość :)
Czytając to byłam jak najbardziej za Nimi, nie lubie Darcy przez jej zachowanie, że wszystko należy do niej. Może dlatego. Książka opisuję tak jakby dwa życia Deksa.. przygotowanie do ślubu z Darcy i romans z Rachel.. na szczęście ślub zostaje odwołany tydzień przed, Darcy jest zła na obu.. chodź uważam, że nie powinna bo SAMA miala Romans z przyjacielem Deksa - Marcusem i jest z Nim w ciąży!

Książkę polecam bo na prawdę bardzo fajnie się ją czyta :)


Pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz