piątek, 17 lutego 2012

Szczęśliwi rodzice - szczęśliwe dzieci

Każdy rodzic chce by jego dziecko było szczęśliwe. Każdy chciałby uniknąć błędów jakie popełniali jego rodzice, ale jak to wszystko osiągnąć? Jak być dla dziecka swpierającym i słuchającym rodzicem?
Przydatna może się okazać książka  Wydawnictwa  GWP " SZCZĘŚLIWI RODZICE - SZCZĘŚLIWE DZIECI " autorstwa Krystyny Łukawskiej.


Jest to bardzo praktyczny przewodnik dla rodziców. W zwarty i przejrzysty sposób autorka omawia kilka bardzo ważnych zagadnień.


Zachęca do przyjrzenia się swoim emocjom,  zakorzenionym głęboko zachowaniom utrwalonym w dzieciństwie. Wszystko po to by nasze relacje z dziećmi stały się lepsze. Byśmy nauczyli się słuchać i rozumieć dzieci. Tak by dzieci widziały w nas, rodzicach, osobę wspierającą, której zawsze można ufać, która wesprze w każdej trudnej sytuacji bez krzywdzącej krytyki a z poszanowaniem uczuć dziecka.
W książce oprócz teorii znajduje się taż masa praktycznych testów by łatwiej było nam zdać sobie sprawę, nad którymi aspektami można by popracować. Są też ćwiczenia, które uczą jak zajrzeć w głąb siebie oraz jak nauczyć dziecko tej techniki by poznać i zrozumieć swoje uczucia.
Dowiemy się również z tej książki jak budować w dziecku wysokie poczucie własnej wartości, które jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu i szczęścia.
Nauczymy się jak pogodzić dyscyplinę z szanowaniem woli dziecka tak by dziecko się nie buntowało, oraz jak budować ogólnie pojęte szczęście rodzinne.

Wszystko to przedstawione jest w prosty i przejrzysty sposób. Nie trzeba być absolwentem psychologii by sięgnąć po tę książkę i przeczytać ją jednym tchem.


Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Ilość stron: 144
Wymiary: 145x205
Oprawa: Miękka
Cena ( do kupienia TU):  22,40zł
Moja ocena 5/5 :)

Polecam serdecznie

2 komentarze:

  1. szkoda ze pod tą książką nie ma wpisu "a co ja myślę " tzn autorka wpisu - bo jestem tego ciekawa . Sama kupiłam kilka tego typu poradników i jestem zdania że teoria swoje a życie swoje

    OdpowiedzUsuń
  2. tego, co autorka myśli można dowiedzieć się tutaj: http://www.sosrodzice.pl/%E2%80%9Eszczesliwi-rodzice-szczesliwe-dzieci-krystyna-lukawska/. przeczytałam i zrecenzowałam. a że też jestem molem, to będę zaglądać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń