środa, 7 marca 2012

Rachel Hawthorne - Blask księżyca

Trafiłam przypadkiem, a dziś odkryłam, że to seria składająca się z czterech części :P




tytuł oryginału: Moonlight
seria: Strażnicy Nocy, tom 1
wydawnictwo: AMBER
data wydania: 2010
liczba stron: 271
cena: 29.80 (ja kupiłam w Intermarche za 6.99 zł :P)



Od autora:


Ona i ich dwóch. Musi wybrać, który z nich jest jej bratnią duszą. I tak jak ona czuje zew blasku księżyca…
W tym lesie zginęli rodzice Kayli. Dziewczyna ich nie pamięta, lecz często nawiedzają ją sny, w których ożywa tamta noc. W tych snach widzi księżyc w pełni i słyszy wycie wilków…
Teraz siedemnastoletnia Kayla wraca tu, by stawić czoło swoim lękom. Tu pośród leśnej głuszy spotka Strażników Nocy, pięknych i groźnych jak sama noc. Pozna milczącego Lucasa o srebrzystych hipnotycznych oczach. I odkryje miłość, która wystawi ich oboje na śmiertelne niebezpieczeństwo…


Co ja myślę?

Szczerze mnie zbytnio nie zachwyciła.. wciąga.. i to bardzo.. znowu dwa dni i ją 'połknęłam' ale bardzo długo się rozwija.. początek jest nudny.. ale jestem ciekawa co będzie dalej więc  na pewno resztę serii również przeczytam :)

Więcej szczegółów zdradzać nie będę.. bo nie ma sensu.. lepszy efekt dla Was gdy się na nią skusicie :)

Gdybym miała ją ocenić daje 3,5/5


Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz