czwartek, 1 marca 2012

Danielle Steel - Więzy rodzinne

Trafiłam na nią przypadkiem  dawno temu w internecie.. wypożyczyłam całkiem niedawno i się w niej zakochałam!

tytuł oryginału: Family ties
wydawnictwo: Świat Książki
data wydania: 2010
liczba stron: 320
cena: ok.33zł


Od Autora:
Annie poświęciła miłość i karierę architekta, by wychować troje dzieci tragicznie zmarłej siostry. Nawet po latach, gdy Liz, Tade i Kate stają się dorośli, Annie żyje ich kłopotami. Mimo to samotna, od pewnego czasu czuje, że wszystko ma już za sobą. I wówczas poznaje pewnego mężczyznę... Czyżby los jednak się do niej uśmiechnął? Wzruszająca historia o poświęceniu, sile rodziny i o tym, że nigdy nie jest za późno, by zawalczyć o osobiste szczęście.

Co ja myślę  ?

Wzruszająca, pełna ciepła i miłości..
Annie po stracie jedynej rodziny - siostry, odziedziczyła trójkę jej dzieci.. Dwunastoletnią Liz, dziewięcioletniego Teda i pięcioletnią Kate, poświęciła szesnaście lat swojego życia aby wychować ich.. poświęciła miłość... i karierę (chodź nie do końca).
Teraz  kiedy Liz pracuje w magazynie 'Vogue', Ted - studiuje prawo.. a Kate projektowanie, Annie powinna zadbać o siebie.. ale nie potrafi.. wciąż myśli, że dzieci są malutkimi dziećmi którzy jej potrzebują.. i w rzeczywistości tak właśnie jest.. potrzebują jej... chodź.. i dla pewnego dnia.. przypadkiem poznaje przystojnego dziennikarza telewizyjnego... dzięki któremu wszystko się zmienia...


Poleeeecaaam!!!!!!
Dla mnie cudowna książka i z pewnością kiedyś w razie nudy po nią wrócę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz