piątek, 16 marca 2012

Becca Fitzpatrick - Szeptem

Do przeczytania tej książki skusiła mnie jedna z blogowych koleżanek - Ania :)






tytuł oryginału: Hush Hush
seria: Szeptem tom 1
wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte
data wydania: styczeń 2010
liczba stron: 328
cena:  ok. 30 zł


Opis z wydawnictwa:



“Szeptem” to pierwsza książka autorki, która od razu znalazła się na liście bestsellerów „The New York Times”.
Patch jest tajemniczy i zabójczo przystojny. Nic dziwnego, że 16-let
nia Nora uległa jego urokowi. Niemal natychmiast w jej zyciu zaczęły sie dziać rzeczy, których nie da się wytłumaczyć. Chyba, że...
Chyba, że ktoś wie, że znalazł się w samym środku bitwy. Bitwy, którą, od wieków toczą Upadli z Nieśmiertelnymi. o twoje życie.

Ale cicho sza... Są tajemnice, o których mówi sie tylko szeptem.
  





Co ja myślę?


hmm.. długo nie mogłam jej przełknąć.. jakoś ciągnęła mi się.. a może ja nie byłam jakoś podświadomie do niej przyciągana? Nie wiem.. czytałam ja prawie dwa tygodnie. Wczoraj skończyłam i to dzięki temu, że jechałam pociągiem bo tam zazwyczaj czytam :P


Więc nie wciągnęła mnie zbytnio... na początku.. koniec jest bardzo wciągający i bardzo niespodziewany! Nigdy bym nie spodziewała się takiego obrotu spraw.. i.. jestem bardzo ciekawa co będzie dalej!


Książka jest o aniołach - upadłych. Więc jeśli kogoś taka fantastyka nie interesuje to na pewno nie książka dla niego. Mi osobiście bardziej podoba się tematyka wampirów.. :)


Gdybym miała ją ocenić.. daję 3/5  bo niektóre pozycje są lepsze.




Pozdrawiam,



2 komentarze:

  1. A mnie czytało się ja świetnie! Ale racja wiele robi nastawienie, ja przed nią czytałam PW wiec to było dla mnie super w porównaniu z wcześniejsza lekturą. A no i ja uwielbiam aniołki :P

    OdpowiedzUsuń